Resultaten KTV: klanten geven een hoge waardering voor de dienstverlening van GTS

In de afgelopen maanden hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. In dit onderzoek heeft u als industriële aangeslotene onze dienstverlening positief gewaardeerd met het mooie cijfer 7,7. Tevens heeft het klanttevredenheidsonderzoek dit jaar een donatie van 11.700 Euro opgeleverd aan Make-A-Wish Nederland, een vrijwilligersorganisatie di zich inzet om ieder jaar ruim 500 liefste wensen van kinderen en jongeren met een levensbedreigende ziekte in vervulling te laten gaan.

Op bovenstaande foto: René Schutte, Manager Projects Industry & Markets en Karl Vogel, Manager Customer Sales & Service, overhandigden namens de industriële aangesloten klanten en shippers die aan het onderzoek hebben deelgenomen, de cheque aan Esther Schipper en Marten van der Molen van Make-A-Wish Nederland.

‘De terugkoppeling van onze klanten die wij hiermee ontvangen is waardevol voor ons. Het helpt ons om onze dienstverlening steeds beter af te kunnen stemmen op uw behoefte’, aldus René. ‘Een grote response is hierbij belangrijk, daarom hebben we toegezegd voor iedere ingevulde vragenlijst een bedrag aan het goede doel Make-A-Wish te doneren. We dragen daarmee ons steentje bij en verhogen bovendien de response op ons klanttevredenheidsonderzoek. Met succes, want in totaal hebben 117 klanten de vragenlijst ingevuld, aldus Karl.’

Uit het onderzoek bleek onder meer dat onze klanten tevreden zijn over de Gasport, het nominatieproces en beheer- en onderhoudswerkzaamheden. Brieven en e-mails, en ook weer Gasport worden onder andere genoemd als punten ter verbetering. De dienstverlening van GTS werd ook door shippers zeer goed beoordeeld - met het cijfer 8,0. Momenteel zijn wij aan de hand van de resultaten van het onderzoek aan het kijken wat we kunnen doen om onze klanten nog beter van dienst te zijn. Wij komen hier op een later moment op terug.

Kijk hier naar de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek.

Marten van der Molen van Make-A-Wish: ‘Graag wil ik de klanten van Gasunie Transport Services hartelijk danken voor deze fantastische bijdrage. Iedere bijdrage is meer dan welkom om ervoor te zorgen dat wij zoveel mogelijk kinderen met een levensbedreigende ziekte iets onvergetelijks kunnen laten beleven.’