Customer Desk en Industriedesk

Onze klanten proberen wij zo goed mogelijk te bedienen. Voor shippers, direct aangesloten partijen en RNB hebben we een servicedesk ingericht: de Customer Desk voor onze shippers, de Industrie Desk voor de direct aangesloten partijen en de RNB Desk voor RNB partijen. Voor openingstijden zie onze contact pagina.

Let op: Onze Customer Desk en Industriedesk zijn enkel ingericht ten behoeve van onze klanten: shippers/programmaverantwoordelijken of zij die dit willen worden en de direct op ons net aangesloten industrieën. Wij hebben geen huishoudelijke (particuliere)  aansluitingen, hiervoor is de Regionale Netbeheerder (RNB) gas aangesteld.

Indien u, als particulier, een gas gerelateerde vraag heeft, kunt u deze stellen aan uw RNB  en/of uw gasleverancier. Vragen over bijvoorbeeld uw factuur en de daarop vermelde calorische correctie kunnen wij niet beantwoorden. De belangrijkste reden daarvoor is dat wij de configuratie van het gastransportnetwerk van uw RNB niet kennen en dus niet weten welk gas op welk moment aan u ter beschikking is gesteld. Daarnaast kennen wij de (prijs)opbouw van uw factuur niet, aangezien deze niet door ons wordt opgesteld, maar door uw gasleverancier.

Op de site www.consuwijzer.nl vindt u meer achtergrondinformatie aangaande uw energierekening. Tevens kunt u hier vinden welke netbeheerder in uw regio actief is.