Opgelost - Technisch probleem [naam netwerkpunt] GTS

17 mrt 2019 17:11

GTS wil u informeren dat de technische storing op [naam netwerkpunt] is opgelost. Indien nodig, zal GTS zo spoedig mogelijk nieuwe confirmaties uitsturen voor [naam netwerkpunt].

Indien u vragen heeft over eventuele contractuele gevolgen kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze Customer Desk (telefoon +31 (0)50 521 33 33 of email Customerdesk@gastransport.nl). Voor overige vragen kunt u contact opnemen met onze afdeling Dispatching (24/7 bereikbaar) via telefoon +31 (0)50 521 1510 of per email ccpcontractdispatching@gastransport.nl.

GTS wil u bedanken voor uw begrip.

Message data
messageType gas
messageId GTS21X-NL-A-A0A0A-Z-001141_002
eventStatus Active
eventType Compressor station unavailability
eventStart 2019-03-17 18:00:00
eventStop 2019-03-17 18:00:00
unavailabilityType Unplanned
unavailabilityReason Technical issues are resolved
publicationDateTime 2019-03-17 17:11:37
unitMeasure KWh/h
unavailableCapacity 0
availableCapacity 40.000.000
technicalCapacity 40.000.000
remarks
balancingZone(s) 21YNL----TTF---1
affectedAsset EMDEN EPT (GASSCO) - 21Z000000000055U
marketParticipant(s) Gasunie Transport Services B.V. - 21X-NL-A-A0A0A-Z